Home

Check-List-With-Red-Checkmark-Icon.jpg

Obiecałem, więc jest – podsumowanie mojego 2017 roku w liczbach i bez liczb. Warto podsumowywać, żeby wiedzieć gdzie się jest Wam też polecam. To był dobry rok 📈

💡ZAWODOWO:
w końcu zmieniłem pracę – założyłem z moim przyjacielem Cezary spółki pod marką groUP247 | knowledge development, przeprowadziłem ponad 100 godzin szkoleń i drugie tyle konsultacji.

🏛 SAMORZĄDOWO:
wyszło pewnie minimum z 1000 godzin pracy podczas sesji, komisji, spotkań i innych obowiązków radnego, złożyłem kilkanaście interpelacji i projekt uchwały.

🥋 SPOŁECZNIE: za sprawą Sensei Alan doszła mi nowa funkcja – wiceprezesa w Klubie Karate SHIRO, Osu!

🚴 SPORTOWO:
ok. 3000 km przejechanych na rowerze, choć chciałbym więcej mieć na to czasu, z 300 km przebiegniętych i jakieś 50 godzin zagranych w squasha.

🌴CHILLOUTOWO: 5 przeczytanych książek, min. z 50 nieprzeczytanych ;) najmniej 730 filiżanek wypitej kawy, tylko 8 dni wakacji, ale nie wymieniłbym ich nawet na 16 innych.

Kilka dobrych uczynków i kilka błędnych decyzji, ale z wyciągniętymi wnioskami. 💪

🎉Życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku! Nich będzie lepszy od mijającego i przyniesie wiele pozytywnych niespodzianek! To będzie dobry rok.

Dodaj komentarz