Home

pieniadz

W związku z nieprawdziwą informacją, która została podana do publicznej wiadomości przez członków partii KORWiN podczas konferencji prasowej w dniu 18 stycznia 2016 r. informuję, że nieprawdą jest, iż głosowałem za budżetem Kielc na 2016 r., a który wcześniej krytykowałem. Ta informacja rozpowszechniana przez członków partii KORWiN jest kłamstwem.

W tej sprawie wstrzymałem się od głosowania ponieważ budżet Kielc zawierał zarówno szereg wad jak i z drugiej strony cennych dla Kielc pozycji. Było to jedyne głosowanie w którym skorzystałem z możliwości wstrzymania się do głosu. Stało się tak właśnie dlatego, że w budżecie znalazły się wydatki, na które się nie zgadzałem.

Na moim blogu https://chlodnicki.wordpress.com/ jest dostępna treści wystąpienia budżetowego, które prezentowałem podczas Sesji Rady Miasta.

Jeśli chodzi o pozostałe informacje podane przez partię KORWiN o utworzeniu własnego komitetu wspierającego odwołanie Prezydenta Lubawskiego to szanuję decyzję partii KORWiN, jest to ich autonomiczne prawo. Najważniejsze, że nadal popierają ideę referendum i będą aktywnie działać na rzecz odwołania.

Skomentuj

