Home

SLD_MCh_wizytowka_przod

Wybory samorządowe już 16 listopada 2014 r. Po wielu konsultacjach podjąłem decyzję o kandydowaniu do Rady Miasta w Kielcach. Jeżeli zechcą tego wyborcy to jako radny zamierzam skupić się na sprawach, które znam najlepiej:

  • po pierwsze infrastruktura komunikacyjna ze szczególnym uwzględnieniem dróg rowerowych. To kontynuacja mojej pracy w Stowarzyszeniu Rowerowym – MTB Kielce, które prowadzę,
  • po drugie promocja Kielc i pozyskanie inwestorów w celu tworzenia nowych miejsc pracy,
  • i po trzecie opieka nad sportem amatorskim i sprzyjanie aktywności obywatelskiej.

Ważnym polem mojej działalności będzie również zrównoważony rozwój miasta czyli troska o zapomniane osiedla i obrzeża Kielc. Podobnie polityka społeczna i zwiększenie ilości miejsc dla dzieci w żłobkach i przedszkolach. Wiem jakie wiążą się z tym bariery, bo sam mam dwójkę dzieci.

Kandyduję z listy „SLD Lewica Razem”. Jestem liderem listy w okręgu wyborczym obejmującym takie osiedla jak KSM, Barwinek, Zagórze, Bukówka, Ostra Górka, Cedro – Mazur itp. Niebawem opublikuję materiały wyborcze i uruchomię stronę internetową z obszerniejszymi informacjami. Tymczasem zapraszam na Facebook, na fanpage www.facebook.com/chlodnickim. Czekam również na wszelkie sugestie i pytania.

Chcę mieć wpływ na to jak będą wyglądać Kielce. Chce być głosem mieszkańców w Radzie Miasta. Liczę na Twój głos i pomoc w znalezieniu poparcia. 

Mapa Okręgów Wyborczych w Kielcach, na jasnym tle mój OW Nr 4:

Kielce Okręgi Wyborcze

Dokładny spis ulic z numerami posesji na stronie Urzędu Miasta w Kiecach: 

http://www.um.kielce.pl/wybory-samorzadowe-2014/informacje-prezydenta/obwieszczenia/

Moja ulotka wyborcza:

ulotka_zewulotka_wew2

Skomentuj

