Home

Na popularnym blogu „Make life easier” prowadzonym komercyjnie przez Katarzynę Tusk zamieszczanych jest wiele zdjęć zawierających lokowanie produktu. Tym razem za product placement zapłacił producent bądź dystrybutor marki GAP. Wszystko byłoby OK, gdyby nie fakt, że w reklamie „zagrał” sam Premier polskiego rządu Donald Tusk.

Wczoraj pod moim wpisem na Facebook padło słusznie pytanie „czy Premier powinien zdejmować dzieciom metki z ubrań?” Jeśli Premier ma być mężem stanu, a nie statystą u producenta ubrań to nie powinien występować z reklamach. Zastanawiam się jeszcze tylko czy Donald Tusk znalazł się na tym zdjęciu przez nieuwagę córki, a czy jest to element strategii. Wolałbym nieuwagę, bo jeśli to jest element strategii to znaczy, że Premier dorabia w reklamie jako „twarz” kampanii.

I jeszcze coś z udziałem Premiera. Wrzucam, bo to incydent z mojego kieleckiego podwórka. Wrzucam, bo akurat zbiegło się w czasie ze spostrzeżeniem na „Make life easier”. W tym przypadku jestem pewien, że Donald Tusk nie chciał wziąć udziału w spocie reklamowym, którego hasłem jest…. Sprawę ściga Policja, podejrzewają atak hakerski. Poniżej print screen:

tdp

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s