Home

lewy

Wczoraj Rober Lewandowski przeprowadził najskuteczniejsze działania wizerunkowe dla Polski i to raptem w ciągu kilkudziesięciu minut. Cztery bramki wpakowane Realowi – szacunek. Porównując do Roberta budżet, czas i efekty działań promujących markę Polska przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych to proporcje wychodzą mniej więcej jak jeden do miliona. Na korzyść Roberta ma się rozumieć. Nawet zaczynam się zastanawiać czy nie warto byłoby, aby MSZ zatrudnił do działań wizerunkowych kilku takich „Lewandowskich” i dał sobie spokój z cała resztą kosztownych kampanii, których efekty mierzy się probówkami zamiast beczkami.

Reklamy

2 thoughts on “„Lewy” na ambasadora!

  1. Będę złośliwa: jak Lewandowski grał w polskiej reprezentacji, to jakoś słabiej mu szło. Może i za te cztery gole wbite Realowi należy się szacunek, ale prawda jest taka, że ‚Lewy’ przeprowadził te działania wizerunkowe bardziej dla siebie, niż dla, hm, kraju. Teraz nas na niego już na pewno nie będzie stać. Jeżeli się mylę, to mam świetny pomysł – może by tak naszą nową ikonę zaciągnąć do Korony? Może to wreszcie pomogłoby wizerunkowi tej drużyny, a my nie mielibyśmy poczucia marnowania naszej kasy w stylu równie wielkim co MSZ.

  2. Ja to się na piłce nie znam, ale szło mu gorzej, bo ponoć drużyna pracuje na strzelca, a drużyny się różnią. Poza tym wiadomo, że on dla siebie, ale wyszło dla kraju, stąd teza, że może by go zatrudnić i wyszłoby taniej, a zarazem skuteczniej niż kampanie promocyjne. A do Korony to najlepiej sponsora przyciągnąć, bo miasto ma ważniejsze wydatki, na które wciąż brakuje pieniędzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s