Home

Dostałem bardzo miły prezent. W piątek kielecka Gazeta w osobie redaktora Jakuba Wątora (pozdrawiam) wymieniła mój blog w znakomitej kolekcji innych znanych kieleckich blogów – artykuł „Oceniają, wyśmiewają, doradzają. Poznaj kieleckich blogerów„. To bardzo przyjemne i motywujące. Szczególnie, że zostałem wymieniony w naprawdę doborowym towarzystwie (również pozdrawiam).  Mało tego, ta zbieżność dat – artykuł ukazał się dokładnie po trzech latach od założenia bloga! :) Wyróżnienie nakręca mnie jeszcze bardziej do pisania, dziękuję :)

6 thoughts on “Motywator od Gazeta.PL

  1. Zastanawia mnie tylko czy w Kielcach nie ma dobrego bloga kobiecego?? Jakub się nie postarał, dyskryminacja! ;)

  2. Jestem świeżakiem w tematyce blogów, dopiero założyłam, więc jeszcze nie zdążyłam się zapoznać z wieloma. Ale nie sądzę, by w Kielcach nie było dobrego bloga prowadzonego przez kobietę :) Jak znajdę, to na pewno dam znać, co by wyrównać szanse na rynku blogów.

Skomentuj

