Home

Wchodzę wczoraj do kościoła. Godz. 7 rano. Parafia Rzymskokatolicka w Kielcach. Przy ul. Radostowej. Figurka Matki Boskiej, chrzcielnica, krzyż i… stojak z ulotkami kandydata na Prezydenta (żałuję, że fotki nie zrobiłem, ale może jeszcze zrobię).

Tego samego dnia przeglądam prasę – „Watykan cofnął zakazy, jakie Jan Paweł II nałożył na arcybiskupa Juliusza Paetza po głośnej aferze molestowania przez tego hierarchę kleryków”.

Coś tu chyba nie gra, co? A może się niepotrzebnie czepiam?

12 thoughts on “Kielce, Watykan, zboczeniec i kandydat

  1. Czepiasz się potrzebnie.
    Cóż, wydawało mi się, że nic mnie nie zaskoczy w tym państwie kościelnym w jakim przyszło nam żyć, ale numer z Paetzem jednak zrobił na mnie wrażenie. Negatywne.
    A poza tym w świetle tego, jak się zachowuje nasz Kościół Katolicki, pozwolę sobie przypomnieć słowa Jezusa Chrystusa, przez ów Kościół totalnie olewane:
    „Oddajcie cesarzowi, co cesarskie, a Bogu co boskie.”

  2. Mam takie pytanie: kto jest zboczeńcem z topica? No bo nie Paetz. Z tego, co mi wiadomo, to nie ciągnęło go do chłopców, tylko do panów kleryków. A to znaczy, że zwyczajnym homoseksualistą jest, a nie zboczeńcem.

    • Kto jest zboczeńcem? Kilka chwil zastanawiałem się jak go nazwać, ale pasuje mi zboczeniec, bo z tego co się domyślam to klerycy chyba nie do końca tak pragnęli tego co im robił. Jeśli, więc jedna strona robi coś co drugiej w seksie nie pasuje, na siłę, to musi w tym być nuta zboczenia. Nie mylę się prawda? :)

  3. No i tak robią bo uważają,że należy im się wszystko co tylko zmieści sie w ich tłustych łapach. Największym zainteresowaniem cieszą się dobra doczesne.”Cesarzowi, co sesarskie,Bogu co boskie, proboszczowi gosposię a Paetzowi młodego kleryczka ;).”

Skomentuj

